19.07.2010

Time to say goodbye...

Etter mange år med loppemarked besøk har det blitt mange gode kjøp, og endel kjøp jeg trodde var gode der og da, som endte opp med å ikke være så gode alikevel. Vel, kjøpene var vel både gode og billige på en måte, men tingene var ikke helt meg... Disse tingene har vel vært tiltenkt et sommerhus eller jeg vet ikke hva, men slik det ser ut nå, blir det ikke det på en lang, lang stund... I de neste par ukene skal jeg være flink. Jeg skal gå igjennom alt som jeg vet aldri vil bli brukt her i huset og prøve å finne noen som liker dem mer en meg. Det sitter ganske langt inne (tingene er jo både fine og gamle!), men jeg skal klare det! Hvem vet, kanskje det blir lagt ut noe her som kan falle i din smak?
:-)

After years of visiting fleamarkets there has been some good buys, and some buys I thought where good there and then, but ended up not being so good after all. Well, the buys were both good and cheap in a way, but when you end up just storing them, I guess they weren´t that great after all... In the next couple of weeks I will be a good girl and go through everything that isn´t me and find someone that will love them more than I do. It will be hard to separate, but I will manage! Who knows, maybe there will put things out for sale here that will suit your taste?
:-)

Images by Orchidella on Flickr





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar