23.07.2010

Cutting boards


Disse gamle franske skjærebrettene fant jeg i en av favoritt butikkene mine, fil de fer, sist jeg var i København. Jeg har et stort ønske om en slik fjøl på mitt fremtidige (og stadig mer nærliggende) nye kjøkken, og jeg vet den vil passe veeeldig godt inn... Jeg dro desverre hjem uten en i kofferten, men siden jeg fyller år om ikke så altfor lenge kan jeg jo sette den på ønskelisten og krysse fingrene...

When I was in Copenhagen a few months ago, I found these great old french cuttingboards in one of my favourite shops, fil de fer. A wish for a cuttingboard like one of these in my future kitchen is big , and I know it will fit in! Unfortunately I left Copenhagen without one, but since my birthday is coming up soon, I guess I could put it on my wishlist and keep my fingers crossed...

Images by Trine Thorsen & fil de fer


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar