12.06.2010

Pillowtalk



Jeg har en tilståelse å komme med... Jeg tror jeg er en putoman. Får liksom ikke nok av puter, eller kanskje er det at jeg aldri finner DEN rette som skal på DET stedet. Jeg har i hvertfall endel, og tror jeg kan si med sikkerhet at det kommer flere innenfor disse dørene.

Oppdaget enda en flink designer her om dagen, nederlanske Marianne van Ooij (måtte være enda en nederlender...). Bare se her!

I have a confession to make... I think I am a pillowmaniac. I never seem to get enough of them, or maybe it´s just because I can´t find THE pillow to go in THAT place. I have a bunch, and I think I would be lying if I said that there were no more passing my doorstep.

Stumbled over another great designer the other day, Brooklyn based Dutch Marianne van Ooij (had to be a Dutch hadn´t it!) Take a look at her great work!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar