12.06.2010

Breakfast in bed!


I dag regner det bøtter ute og jeg er superglad! Etter en uke med lange dager er det deilig å bare kunne ligge lenge i sengen og blogge uten dårlig samvittighet for alt som skal gjøres rundt meg. Og hva er det som plutselig dukker opp her jeg sitter? Et stort frokostbrett!!!! Den beste overraskelsen jeg kunne ha fått i dag. Jeg må ha verdens snilleste kjæreste!

Today it´s raining heavily outside and I am superhappy about it! After a week with long hours it is nice to just stay in bed and blog without feeling bad for everything that needs to be done around the house. And what is suddenly showing up? A big breakfast tray!!! The best surprise in a long time. I have the most thoughtful boyfriend in the world!

Photography: Trine Thorsen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar