27.06.2010

A few days off!

Ting har vært ganske hektisk i det siste, noe som sikkert merkes på en kraftig reduksjon i antall blogginnlegg. Man kan vel kalle det høysesong. Produksjonen for neste års sommerutgaver er allerede i gang, det er snart ferietid og de neste måneders utgaver må produseres allerede nå.

På toppen av det hele krangler datamaskinen min med meg og nekter å sende og ta imot mail på en normal måte. TYPISK!

Nå skal jeg endelig ha noen dager fri (ja, det blir ikke så mange, jeg har et hus som skal pusses opp). Da skal jeg prøve å sove litt lenger om morgenen, sitte med beina høyt og få pulsen ned på et normalt nivå. I helgen skal jeg teste ut stranden der jeg bor (for første gang!) Der skal det leses, bades, soles og batteriene lades.

En absolutt høyst nødvendighet!

Things have been quite hectic lately ( I guess you have noticed in the lack of posts on my blog).
I guess I can call it high season. Next years summer features are being shot now, it´s soon vacation time and the next couple of issues has to be produced before they all go on vacation.

On top of that my computer has taken an early break and refuse to send and receive mails the way it should. How typical is that!

Now, I´lm finally having a few days off ( but only a few, I have a house to fix!). I shall sleep in, put my feet up and get my pulse to slow down. This weekend I wil try out the beach where I live (for the first time!). I shall read, swim, sunbathe and re-charge.

An absolute must!

Photography by Shelby Nycole found on flickr

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar