28.12.2010

A few days to go...


2010 er snart over (tror jeg vil si heldigvis!), og det er tid for å kjøpe ny innmat til Filofaxen
(den elektroniske varianten har ikke helt gått helt hjem hos meg enda, selv med både Iphone og Ical for hånden). Foruten en kalender til veskebruk tror jeg jeg skal spandere på meg denne veggkalenderen fra Hayshop. Den er kuul, den er praktisk (kan brukes år etter år!) og den er helt meg ;-)

2010 is ( finally) soon to be over and the time has come to change my Filofax calendar ( I am still not in to the electronic kind even with both Iphone and Ical on my hands). In addition to a calendar to put in my handbag, I think I´ll treat myself to this wall calendar from Hayshop. Not only is it cool, it is also practical (you never need to replace it!). It is also very me ;-)

3 kommentarer:

  1. Hei og god jul :)
    Kom over bloggen din nettopp og her koste jeg meg masse, så jeg kommer snart tilbake :)

    Ønsker deg ett Godt Nytt År !
    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. time flys so fast....I wish you a wonderful, healthy and funny start in the new year!
    snowy greetings, geisslein

    SvarSlett
  3. Hei.Ser du trenger ideer til kjøkkenet.prøv : www.koselig landelig.no og drived.no.Så gjennomført stil du har,her skal jeg innom og titte ofte.lykke til med oppfiksingen:)åse wenche.

    SvarSlett