29.09.2010

All wired!

Jeg har funnet ut at jeg har en liiiten dragning mot det litt mørke, dystre og rare... Som hodeskallen jeg skrev om i et tidligere innlegg, eller de mørke, litt "dystre" putene til Nicolette Brunklaus. Jeg tror det har noe med høsten og den mørke tiden vi har foran oss.
Dette lille treet fikk jeg til bursdagen min og er laget av Bjørn som jobber i en av mine favorittbutikker, Purpur. Treet er laget av ståltråder som er tvinnet sammen slik at det ser ut som et vilt og vakkert bladløst
(og ganske dødt!) tre. Hvordan eksakt vet jeg desverre ikke, så det må dere nesten finne ut selv! Hvis dere er interessert da... :-)

I have found out that I a liiittle fetish for dark, gloomy and weird things... Like the skull I wrote about earlier, or the dark pillows from Nicolette Brunklaus. I guess it is the dark months ahead of us that does it.
This weird little tree I got from my birthday and is made by Bjørn who works in one of my favourite shops, Purpur.The tree is made out of wires which is twirled together until it looks like this wild and beautiful leaf- and lifeless tree. How excact I don´t know, so I guess you have to find out for yourselves if you are interested... :-)

Photography by Trine Thorsen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar