07.08.2010

Skulls anyone?

Hodeskaller har vært meget populært en stund, du finner dem overalt! På t-skjorte, lommebøker, som pyntegjenstander, på trykk, smykker m.m. Jeg synes hodeskaller kan være kuult og det var en stund jeg ønsket meg en til å "pynte opp" hjemme. MEN, når ting blir masseprodusert og tilgjengelig overalt mister jeg fort interessen. Da appelllerer alternativer og nytenkinger til trenden mer, som denne skallen her. Pen er den ikke, men det kan man vel ikke si at hodeskallen er heller?

Skulls has been popular for a while, you find them everywhere! On t-shirts, wallets, as decorations, on prints, as jewelry etc. I think skulls can be cool and for a while I wanted one in my own home. BUT, when things are being mass- produced and everywhere, I tend to loose interest very quick. What appeals more is alternatives and new thinking of the same trend, like this skull. Can´t say it is beautiful, but the man skull isn´t either, is it?

Flying Fox Skull found on the otherist

1 kommentar:

  1. Er ikke sikker på om jeg ville hatt den, men kul, det var den :-)
    Og jeg er helt enig, jeg liker heller ikke masseproduserte ting.

    SvarSlett