01.08.2010

An undiscovered place

På tirsdag bærer det avsted til Island på jobb. Siden det har vært ganske hektisk med både jobb og hus i sommer, har det ikke blitt så mye tid til forberedelser. Jeg vet jo det er vulkaner der (en av dem hindret meg i å dra til Milano i april!), et fantastisk landskap, en kuul og trendy hovedstad og en nydelig blå lagune.
Sistnevnte skal besøkes så fort jeg har kommet meg av flyet slik at skuldrene får senket seg, hvilepulsen kommet ned til et normalt nivå og sansene klargjort for å ta imot dette nye, uoppdagede (for meg) stedet. Gjett om jeg gleder meg!

On Tuesday I am off to Iceland to work. Since there has been quite hectic with work and the house this summer, I haven´t had much time to prepare for the trip. I know they have volcanoes (one of them stopped me from going to Milan in April!), a fantastic landscape, a cool and trendy capital and a beautiful blue lagoon.
The lagoon is to be visited as soon as I get off the plane, so I can quickly unwind and get ready to greet this new, undiscovered place.
I can´t wait!





2 kommentarer:

  1. Go girl!! Håper og regner med du kommer hjem med noen gobiter å dele med oss!! :)

    SvarSlett