12.10.2010

Just like heaven?





Dersom jeg bodde i Sydney ville jeg helt klart ha vært en gjenganger hos Doug og familien i Bourke Street. De skal være en av de største samlerne i Australia på industrielle og rustikke antikviteter, og har spesialisert seg på ting fra ca. 1800 til 1950 årene. Egentlig tror jeg det er ganske greit at jeg ikke bor der, for da tror jeg det ikke hadde vært noe særlig penger igjen til smør på brødskiva.


If I happened to live in Sydney I would definately be a regular at Doug and his family´s place on Bourke Street. They happen to have one of the largest collections of  industrial, commercial and rustic antiques and collectibles in Sydney and specializes in antiques from 1800´s to the late 1950´s. I think it is the best thing that I don´t live there because I don´t think there would be not a lot of money left for food.


3 kommentarer:

  1. Åh her så det ut som jeg også hadde likt meg:)
    Bra tips da jeg skal til Sydney i Januar:)

    SvarSlett
  2. Hi hi.... det kan du vel! :)
    Kai kan jo lage til deg.... Dessutan kan du jo kjøpe fiiiiine potter hjå meg no;)

    SvarSlett