22.05.2010

Great tiles!


Jeg har lenge vurdert om jeg skal ha fransk/marrokanske fliser á la dette på baderomsgulvet. Siste nå er tregulv. Tror jeg er litt gal og går for det siste (selv om jeg har blitt advart!), fliser er tross alt ikke tett det heller... Finner nok et annet jeg kan ha dem, som feks foran en peis eller ovn. Har sett det et sted og synes det var ganske lekkert...

I have for a long time thought of having french/morrocan tiles like these on my bathroom floor. The latest now is having a wooden floor instead. I think I´ll be a little bit crazy and go for the the wooden kind (even if I have been warned!), tiles aren´t waterproof either... I guess I will have to find another place to put the tiles, like in front of an oven or a fireplace. I have seen it before and thought it looked quite nice...

Image found on stylist Stella Nicolaisen´s site on Agent Bauer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar