28.04.2010

Something for you?


Det er jo så populært med dyretroféer på veggene. Da jeg var inne på frou-frou.dk i går fant jeg en "ny" variant av sorten - av en gjedde! Pen kan jeg ikke si den er... Og om jeg hadde følt meg komfortabel med denne stikkende ut fra veggen vet jeg heller ikke. Og lukten hva med den? Tror jeg står over, men den kan bli din for 450,- danske.

MEN, de hadde MYE annet fint jeg heller tenke meg :-)


It is very popular with animal trophies these days. When I visited frou-frou.dk yesterday, I found a new kind- of a pike´s head! I can´t say it was beautiful... and I don´t know if I had been comfortable with it sticking out from my wall. And what about the smell?
I think I´ll pass, but it can be yours if you have 450,- dkk.

But, there were several other things in there I would like!

Image found on frou-frou.dk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar