23.10.2010

Time to learn!


Jeg tilbringer fortsatt mye av tiden min i sengen pga ryggen, men selv med en Mac i fanget har det desverre gått en uke siden siste innlegg. Smerter, ubehagelige stillinger og mentalt stress har tatt fokus fra  skriving og kreativ tenkning. Hodet mitt stresser over alt som skulle og burde ha vært gjort og hvor dårlig det passer med en ødelagt rygg akkurat nå (vel, det passer vel egentlig aldri...). Jeg har en jobb som venter og en hus som skal pusses opp! Etter 1 1/2 mnd klør jeg etter å rydde, vaske, bære, male, jobbe, trene og alt som har med fysisk aktivitet å gjøre. Jeg har nok vært litt slapp og sneket meg til et par av de over, og har fått betale for det. I dag er planen klar. Jeg har "lenket" meg fast til sengen, lagt bort mentalt stress og latt meg akseptere at det er her jeg må bli. Jeg har til og med gitt meg selv forbud mot å stå opp før jeg har minst tre nye innlegg på bloggen. På tide å få hodet og kroppen på plass igjen... :-)

I am still spending a whole lot of time in bed because of my back, but even with a Mac in my lap, there has been a week since last post. Pain, uncomfortable positions and mental stress has taken the focus away from writing and creative thinking. My head is stressing over everything that should  have been done and what a bad timing it is to be sick (it´s never a good time I guess...). I have a job waiting and a house to be fixed. After 1 1/2 month, I am dying to clean, tidy up, move things around, paint, work and workout, everything that has to do with some physical activity. I guess I have fooled myself and done some of the above, and have of course been paid back big time by having more pain! Today, my plan is clear. I have "chained" myself to the bed, put away the mental stress and accepted that this is were I am staying. I have even banned myself from getting up before I have at least three new posts on my blog. Time to get my head and body back to its normal self... :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar