04.09.2010

Great start!


Den beste starten på dagen jeg kan få er frokost på sengen etterfulgt av et par timer med blogging. Det gir meg masse energi og arbeidslyst til oppgavene som følger senere på dagen. På
vei til jobb en morgen (veeeldig trøtt og uten særlig motivasjon), hørte jeg et intervju med en norsk politiker som sa at hun satt på vekkerklokken til 05.00 hver morgen og brukte to-tre timer til frokost på sengen og aviser før hun gikk på jobb. Tror det kan være tingen for meg, men problemet er at jeg er ganske så glad i å sove også, så her kan jeg få et problem med å skulle velge...

The best way for me to start the day is breakfast in bed and a few hours to blog. It gives me great energy and eagerness to fullfill the tasks following later in the day. On my way to work one morning (veeery tired and with lack of motivation), I heard an interview with a Norwegian politician saying she set her alarm to 05.00 every morning and spent two-three hours in bed reading newspapers and eating breakfast before she went to work. I think that could be the thing for me, but the problem is that I love sleeping too, so I might have a problem choosing...

Image found on flickr



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar