17.03.2010

Villa Malla





På vårparten for et par år siden skulle jeg ta et forsidebilde for magasinet Bo Bedre. Siden det var til sommernummeret trengte vi sol, sjø og rikelig med sommerstemning. Jeg hadde lest om et nyåpnet sted på Hurum, som jeg tenkte kunne passe perfekt som location.

Stedet var Villa Malla, én times kjøring utenfor Oslo.

Jeg falt pladask for stedet og området rundt, og nå to år senere, skal jeg
tilbringe min første sommer som fastboende i et hus like i nærheten.

I dag åpnet de for sesongen og allerede neste uke er jeg på plass til årets første, men ikke siste lunsj.

Kanskje vi ses?


In the spring a couple of years ago, I was hired to do a covershoot for Bo Bedre magazine. Since it was for the summer issue we needed sun, sea and a great summerfeeling. I had read about a new place that I thought would be great for the occation.

The place was Villa Malla, an hour drive from Oslo.

I fell in love with the place right away and now, two years later, I will spend my first summer as a local citzen in a house nearby.

Today, Villa Malla opened their doors for the season and already next week I have booked my first lunch.

Maybe I see you there?


Photos: Villa Malla








2 kommentarer:

  1. Hei. Det var et godt forslag å starte våren med lunsj på Villa Malla. Bor ikke så langt unna, men enda ikke fåttvært der. En lørdag og finvær så tar vi turen innom. Takk for tipset og ha en fin dag. Britt eva

    SvarSlett
  2. Ja det var en god ide!
    Jeg har lenge visst om dette stedet men aldri fått vært der...godt å bli minnet på det:)
    Ha en deilig dag:)

    SvarSlett