13.03.2010

I love Love!











En av mine favoritt bøker kjøpte jeg da jeg var i U.S.A for noen år siden. Et virkelig sukkertøy for øyet! (i hvertfall for mine...) Boken heter Dirty Blonde, og er en samling fra dagbøkene til rockestjernen Courtney Love. Boken er fylt med nydelige tegninger, bilder og tekst i et vakkert, kreativt kaos.

I bought one of my absolut favourite books in the U.S some years ago. A real eyecandy in my eyes... The book is called Dirty Blonde, and is a collection from Courtney Love´s diaries. The book is filled with gorgeous drawings, images and text in a beautiful, creative chaos.


Psst! ISBN 978-0-330-44546-7/ISBN 0-330-44546-4

1 kommentar:

  1. WOW for en bok, for meg som scrapper og tenker kanksje mere på det grafiske med boka er det råå kul - dette er hvordan jeg prøver å uttrykke meg - skal jammen få pappa til å få tak i den for meg - helt uttrolig kul er den!!!!

    SvarSlett