05.06.2010

Jack and I

På mandag kom tapeten min på døren. Den med det store engelske flagget som jeg fremdeles ikke vil si hvor jeg skal ha :-). I esken lå det en gave fra Wallpaperspace (bare fortsett å sende, jeg elsker gaver!).
Jeg tror de må ha fått meg seg innlegget jeg skrev på bloggen om min elsk til Jack (flagget altså!) Det er i hvertfall noe som kan tyde på det...

On Monday my wallpaper came with a courrier from England. The one with the big british flag which I´m still not telling where I´m putting :-). Inside the package was a gift from Wallpaperspace (Just keep sending, I love gifts!). I think they must have read the note on my blog about my love for Jack (the flag!) It sure is something that indicates it...

Photography: Trine Thorsen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar