16.01.2011

Paris-Antwerpen!

Jeg har lenge hatt lyst til å besøke denne byen og førstkommende helg bærer det av sted. Det blir en liten svipptur innom Paris først, til messen Maison & Objet, før vi setter oss på toget videre til Antwerpen.
Der blir det fire dager med deilig inspirasjon, god mat og kanskje litt shopping i en by jeg har hørt skal være helt fantastisk! Har du vært der, vær så snill å send meg tips på steder jeg bør besøke.
:-)

I have for a long time wanted to visit Antwerpen and this coming weekend I am heading off!
A small stop in Paris at the Maison & Objet, before we head further to this fantastic city. We will spend four days with great inspiration, good food and maybe a little bit of shopping in a city I´ve heard is supposed to be amazing! If you´ve been there, pleeease send me some great tips for places to visit.
:-)

4 kommentarer:

  1. hei tt, vi var der forrige helg og har flere tips! klem jannicke

    SvarSlett
  2. I recently started following your blog and I actually live in Antwerp ;-) It's a lovely city and I'm pretty sure you'll have a wonderful time.

    SvarSlett
  3. SÅ kjekt! Håper at været var godt, at du fikk med deg noen av de hærligste butikkene, den fantastiske maten, den utrolig gode stemningen, Pierre Marcolini.... Å, jeg elsker Antwerpen... Får vi se noen glimt?

    Klæm; anne

    SvarSlett